عشق کوچولوی ما

پایان ماهه 5 ام هوراااااااااااااااااا

1393/4/7 11:37
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دختر گلم خوشگل خودم عزیز دلم خوبی خانمه دوست داشتنی من؟؟؟؟؟؟ فدات بشه مامان که اینقدرررررررر ماهییییییییی و اذیتم نمیکنی. قربونت برم که من همش اذیتت میکنم اخه مامانییییییی..میدونم که شرایط مامانی رو درک میکنی و واسه همین اینقدر ناز و خوبییییییییی...

دخترمممممممممم بالاخره ماه 5 هم تموم شد به سلامتی هوراااااااااااااااااااااااااااااا...به امید خدا وارد ماه 6 شدیمئ و امیدوارم ماههای باقیمونده هم به سلامتی سپری کنیم تا تو یکی یه دونه نازمون بیای بغلمونننننن...

 

و اما ببینیم عشق کوچولو تو این هفته چه تغییراتی میکنی و چه شکلی شده؟؟

 

"هفته 22 بارداری"

اكنون كودك درون رحم شما مثل یك نوزاد ولی كمی كوچكتر است. او 27.7 سانتی متر طول و حدود 450 گرم وزن دارد. پوست او تا زمانی كه به اندازه كافی وزن اضافه كند چروكیده به نظر می آید؛ و موهای نرمی بنام لانوگو كه سر و بدن او را پوشانده ، قابل دیدن است. لبهای او مشخص تر شده و دندانهای او به شكل ریشه هایی در درون لثه اش ظاهر شده اند. هرچند چشمهایش رشد كرده اند اما عنبیه (بخش رنگی چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگی نشده است. ابروها و پلكهای چشمان او در محل خود قرار گرفته اند و لوزالمعده او (كه برای تولید هورمونها بخصوص انسولین ضروری می باشد) به سرعت در حال رشد است.

 

                    

 

ای جوووووووووونم که اینقدر قد کشیدی قشنگممممممم..قربون اون قد و بالات بره مامانییییییییییی..دیگه تکونات حسابییییییی زیاد شده و مدلای مختلف داره وول میخوری ضربه میزنی...خیلییییییی شیرینه و هر وقت تکون میخوری میخوام بخورمتتتتتتتت.

 

راستی 3تا لباس خوشگلللللللل از تو سایت واست سفارش دادم که وقتی به دستم رسید حتما عکسشونو میذارم. نمیدونی خرید واسه تو چه لذتی داره آخه..دلم میخواد تموم لباسای خوشگل دنیا رو برات بخرم. میدونم تو تن تو چقدرررررررررر دیدنی میشه عروسکممممممممممم..عاشششششششقتمممممم هوارتااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)