عشق کوچولوی ما

تکون خوردنای عشق کوچولووووووووو

1393/4/3 9:36
نویسنده : مامانی
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیز دل مامان..خوبی دختر پر جنب و جوش من؟؟ فدات بشمممممممممم الهی که حسابییییییی حرکت میکنی و ضربه میزنی کوچولوی نازم..وای نمیدونی چه حس خوب و خاصیه وقتی شکمم با ضربه های تو تکون میخوره. نمیتونم این حس زیبا رو توصیف کنم.

قربون دخمل شیمکوم برم من که هر وقت مامانی چیزی میخوره حرکتاش بیشتر میشه و حسابی ذوق میکنه معلومه از الان که تپلی میخواد بشه فداش بشممممم..1 شنبه شب (20 هفته و 5روز) دراز کشیده بودم و دستم رو شکمم بود و تکون خوردنای تو رو با دستمم احساس میکردم...بابایی که دید داری ضربه میزنه دختر خوشگلش دستشو گذاشت رو شکم مامانی و عشق نازمون شروع کرد به ضربه زدننننننن یهو دیدم بابایی هم کاملااااااا ضربه هاتو احساس میکنه و هر وقت تکون میخوردی بهم میگفت وایییییی تکون خورد میدیدم که اره درست میگه و اونم با دست متوجه حرکتای ملوسکمون میشههههههه...نمیدونی چه ذوقییییییی میکردیم و عین بچه ها بالا پایین میپریدیم..بابایی هم که حسابیییییییی هیجان زده شده بود هی باهات حرف میزد و میگفت بابایی دختر قشنگم خوشگل خودم تکون بخور ببینم عروسکم که میدیدم یهو تکون میخوری و دیگه رو ابرااااااااااا بودیممممممم...

خلاصه بازی هر شب منو بابایی شده تکون خوردنای ناز تو نازنیننننننن...باور نمیکردم به این زودی اثر ضربه هات از رو شکمم خودشو نشون بده. فدات بشم که تو همه چی جلویی و میدونم خیلی زرنگییییییییییی...بووووووووووووس یه عالمههههههه واسه اون دست و پاهای خوشگل و خوردنیتتتتتتت

و اما 5شنبه با بابایی رفتیم بیرون یه دوری بزنیم و یکم خرید کنیم که دلمون طاقت نیاورد و واسه گل دخترمون هم خرید کردیم..ایشالا که با دل خوش بپوشی و دلبری کنی باهاش واسمونننننننننن. تصور صورت ناز تو هم عالمی داره واسه خودش. نمیدونی چه حس خوبی دارم که منو لایق مادر شدن کردی. خدایا شکرتتتتتتت واسه همه چیییییییی

 

    

 

    

پسندها (1)

نظرات (0)