عشق کوچولوی ما

اینم لباسای دختر خوشگل ما

1393/4/15 10:44
نویسنده : مامانی
165 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم امروز 22 هفته و 5روزت شده فدات بشمممممم..ای جوووووووونم که هر روز داری بزرگتر و خوشگلتر میشی قربون قدو بالات برم. دیگه حسابی شیطون شدی و ضربه هاتم بیشتر و محکمتر شده وروجکه خودم..هر تکونی که میخوری انگار دنیا رو به من و بابایی دادن. واقعا که بیصبرانه منتظریم بیای بغلمون ملوسک عزیزم. حسابی هم شکمو شدی و حتی با بوی غذاها هم تکون میخوری و میفهمم منتظری مامانی بخوردششششش عشق تپلی خودم

این هفته 3 روز مرخصی استعلاجی از خانوم دکتر گرفتم تا بتونم یکم با دخمل قشنگم استراحت کنم و حسابی سرحال بشیم. واسه اولین بار میخوایم بابائی رو چند روزی تنها بذاریم و بریم خونه مامان مامانی و یکم بخور و بخواب داشته باشیم. به امید خدا مامان بابای مامانی هم مرداد ماه واسه همیشه میان کرج پیشمون و دیگه راحت میشیم فدات بشم. بابائی به خاطر اینکه منو دخملی حسابی استراحت کنیم و به خودمون برسیم گفت که بریم ولی دلش خیلیییییییییییییییییییی پیش ما میمونه و از دیروز دائم میگه شما برین من چی کار کنم آخههههههه...دختر نازنینم بابایی خیلییییییی به ما وابستس و طاقت دوریمون رو نداره حتی یه شب و همه لحظاتش با منو دخملش سپری میشه و تمام وقتشو واسه ما میذاره با عشققققققق و علاقههههههههههه. دیشب کلی با منو تو حرف زد و قربون صدقمون رفت و ازمون خواست مواظب هم باشیم و حسابی بخوریم و استراحت کنیم تا 5شنبه که بابایی هم بیاد پیشمون و جمعه باهم برگردیم. دل منم خیلی پیشش میمونه و منم طاقت دوریشو ندارم دخترکم. مطمئنم توام عاشقش میشییییییییییییییییی و بهترین بابای دنیا رو داریییییییییییی. همونطور که من بهترین همسر دنیا رو دارم.

  

خدارو شکر میکنم برای همه چیزای خوبی که بهمون داده پدر مادر خیلیییییییییییی خوب و دوست داشتنی که عاشقشونمممممم (مامان بابای منم بهتریییییییییین مامان بابای دنیانااااااااااااا) همسر خیلییییییییی مهربون و عاشققققققق و یار همیشگییییییییییییی دخمل خیلیییییییییی ناز و خانوم و خوردنییییییی که عشق جدید زندگیمه و خواهرای خوب و مهربون و نازنین...

حالا بریم سراغ لباسای عشق کوچولوووووو که میدونم خیلی خوردنی میشه با پوشیدنشون. مبارکت باشههههههههههههه خوشگل خودممممممممم

 

              

         

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)