عشق کوچولوی ما

منو عشق کوچولو برگشتیمممممممممم بعد 3 هفته تعطیلییییییی

1393/5/26 11:37
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام سلاااااااااام میدونم بی معرفت بودمو وبلاگ دخملی رو به موقع آپ نکردم...آخه منو دخمل نازم 3 هفته تعطیلات تابستونی داشتیم که حساااااابی استراحت کردیمو خوش گذروندیم...

تو این مدت خیلی کارا کردیم اول از همه اینکه عزیز دلممممممممم اتاقتو کاغذ دیواری کردیممممم نمیدونی چقدر خوشگل شده عروسکم. منو بابایی هر روز میریم تو اتاقت و کلی قربون صدقت میریم که کی میشه بیای و اتاقتو ببینی. خدا کنه از اتاقت خوشت بیاد خوشگل خودم.

روزی که رفتیم واسه انتخاب کاغذ دیواری اتاقت 5امین سالگرد ازدواج منو بابایی بود...سالگرد یکی شدنمون رو با عشق کوچولومون جشن گرفتیم و امسال اولین سالگرد 3نفره ما بود هورااااااااااااا...به امید خدا سال بعد دیگه تو بغلمونی و لذت جشن عشقولانمون چند برابر میشه ملوسکممممم...بعد انتخاب کاغذ دیواری اتاقت که 3ساعتی طول کشید رفتیم شام بیرون و یه جشن خصوصیه 2نفره و نصفی گرفتیممممم...

امسال بهترین هدیه عمرم تو دلم بود و چقدرررررر احساس خوبی رو تجربه میکردم...از خدا میخوام تو و بابایی رو همیشه سالم و سلامت واسه من نگه داره که همه زندگیه من هستین و نفسم به نفستون بنده عزیزای دلم...دوستون دارم تا همیشهههههههه

و اما بگم که تو این مدت سرویس تخت گل دخمل نازم رو هم سفارش دادیم. دست مامان بابای مامانی درد نکنه که زحمتشو کشیدن و مثل همیشه انتخابو گذاشتن به عهده خودمون..مرسیییییییییی. قراره 2شهریور سرویستو بیارن اگه بد قولی نکنن قشنگممممم...نمیدونی چه ذوقی دارم واسه چیدن اتاقت قربونت برم.

دختر خوشگلم ضربه هات تو این هفته ها خیلییییییییی شدید شده و دائم در حال مشت زدن و لگد زدنی نازگلم. چپ و راست و بالا و پایین دائم میزنی و از رو شکمم هم معلومه کاملا..بازی منو بابایی و تو هر شب ادامه داره و چه لذتیییییییی داره وقتی باهات حرف میزنیم و توام جواب میدی...فدات بشم که مثل ماه میمونی

راستی تو این روزا آزمایش گلوکز و دفع پروتئین دادم که خدارو شکر نرمال بود همه چی. 19 مرداد هم که 27 هفته و 5روزت بود رفتیم سونو و بابایی هم اومد داخل و دخمل دوست داشتنیمونو دید. خدارو شکر همه چی خوب بود فقط مایع آمونیوتیک مامانی حداکثر رنج طبیعی بود که دکتر گفت جای نگرانی نداره و باید مصرف مواد قندی و نشاسته ای رو کم کنم...هر چند که من نگرانم عروسکم ولی به خدا توکل کردمو نمیخوام به تو عشق نازم استرس وارد کنم. امیدوارم که چیز مهمی نباشه و همه چی خوبه خوب باشههههههه..

 

دوست دارم دخمل خوشگلممممممممممم بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)