عشق کوچولوی ما

عشق کوچولووارد هفته 30 میشه هوراااااااااا

1393/5/29 8:27
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دختر ناز مننننننن..خوبی خوشگل مامان؟ قربون دست و پاهای کوچولوت برم که دائم تکونشون میدی و قند تو دل مامانی آب میکنی ملوسکمممممممم...نمیدونی وقتی هفته ها رو به پایان میرسونیم چقدر خوشحال میشم و دائم روزها و هفته های باقیمونده رو میشمارم تا تو قشنگم به سلامتی بیای بغلمون...نمیدونی از تصور حضورت تو خونه و دیدن روی ماهت چه برقی تو چشمای منو بابایی میاد..

میدونم هر چی که بزرگتر میشی دوست داری مامانی بیشتر استراحت کنه ولی خوب باید 4 هفته دیگه با مامانی بیای سرکار دختر زرنگ و قویه خودم...اگه خدا بخواد از اول مهر دیگه خونه ایم و حساااااااابی به خودمون میرسیم. باید قول بدی دختر محکمی باشی و به موقع بیای بغلمون نازگلکممممممم...الان تمام نگرانی و فکر و خیال و آرامش من سلامتیه توئه فدات بشم.

مردادم داره تموم میشه و از گرمای هوا دیگه کم کم راحت میشیم. 3 شهریور نوبت دکتر دارم و امیدوارم که همه چی خوب باشه. اخه میدونی ماه پیش مامانی خیلی وزن اضافه کرده بود و خانم دکتر گوشزد کرد که مصرف مواد قندی و نشاسته ای رو کم کنم. منم سعی میکنم تاجایی که بشه مراعات کنم البته اگه بتونم اخه میدونی دائم گشنم میشه و دلم نمیاد چیزی نخورم همش میگم حتما دخمل خوشگلم گشنشهههههههه...

فدای ضربه های بی وقفه ات بشم مامانییییییییییییی...مطمئنم وقتی بیای بغلم د لم برای این ضربه هات تنگ میشه. تمام لحظه های با تو بودن واسم بی نظیر بوده و هست و ثانیه ثانیه اش رو با دنیا عوض نمیکنم عشق کوچولوی عزیزمممممممممممم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)