عشق کوچولوی ما

ورود به هفته 18 و دیدن عشق کوچولوووووووو

1393/3/7 10:22
نویسنده : مامانی
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام سلاااااااام خوشگل من..خوبی ملوسکم؟ امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشی و جات تو دل مامانی خوبه خوب باشهههههه. قربونت برم که امروز وارد هفته 18 شدی ای خداااااااااااا دیگه داری حسابی بزرگ میشیا عزیز دلم...اینقدر شیمکویی که خدا میدونه. بابایی که میگه دخمله من تپلیهههههههه

قشنگ مامان دوشنبه 5 خرداد نوبت دکتر داشتیم و رفتم و تو عروسک دوست داشتنیمو چند ثانیه دیدم..وای فدات بشم که بزرگ شده بودییییییییییی دلم میخواست از تو همون مانیتور بخورمتتتتتتتت..نمیدونی چقدر تصورت میکنم و منتظرم بیای بغلمو حسااااابی فشارت بدم خوشگلم. خانوم دکتر گفت خدارو شکر همه چی خوبه و قرار شد یکشنبه 11 خرداد بریم سونوی آنومالی. ایشالا که همه چی خوبه و عشق نازمون حسابی واسمون قر میده و ما قربون صدقش میریم. بابایی که بیتابه واسه دوباره دیدنت و منتظره تا باز بیاد داخل و یه دل سیر ملوسکشو ببینه..دیگه به امید خدا ایندفعه جنسیتت قطعی میشه و با خیااااااال راحت صدات میکنیم و قربون صدقت میریم..هر چند که از وقتیکه فهمیدیم احتمالا دخملیییییییی عزیزکم دائم صدات میکنیم و تصورت میکنیم

مامان قربونه اون چشمای خوشگلت، پوست سفید و لطیفت، بینی کوچولوت، لبای قرمز و غنچه ایت، موهای لخت و پرت، هیکل نازت، دست و پاهای خوردنیت بره الهیییییییییییییی...دیگه کم کم باید منتظر حرکتات باشم هر چند که چند روزیه یه نبضایی و حبابایی تو دلم حس میکنم  ولی خیلی واضح نیست و مطمئن نیستم خودتی یا نه..منتظرم اولین بار حسابی احساس کنم حرکتتو

خیلییییییییی دوستت داریم قشنگم و عاشقانهههههههه در  انتظارتیم. توام قول بده نی نی خوبی باشی و حسابی بخوری و استراحت کنی و به موقع بیای بغل مامانی و بابایی..میبوسمتتتتتتتت عشق کوچولوووووم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامي مهرسا دردونه
11 خرداد 93 13:49
سلام عزيز دلم .......خيلي دلم برات تنگ شده و جوياي احوالت هستم .... دخمل شدن كنجدي هم مبارك باشه ...انشالله كه اين دوران خوب و سريع برات بگذره و دخمل نازت رو بغلت بگيري....
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دل منم برای تو و مهرسا خوشگله تنگ شده..ممنون که به یادمونی. مواظب دخمله نازت باش و از طرف من ببوسش