عشق کوچولوی ما

ورود به هفته 17 مبارککککککککککک

1393/2/31 9:01
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام عشق کوچولوی نازمممممممم..خوبی مامانییییییی؟ فدات بشم که اینقدر ماهی که اصلا اذیتم نمیکنی. قربونت برم که از همین الان معلومه خیلی ملوسکییییی..خوشگل مامان به امید خدا دیروز هفته 16 رو تموم کردیمو وارد هفته 17 شدیم. نمیدونی چه لذتی داره وقتی این روزا میگذره و به احساس کردن شیطنت هات و حرکاتت نزدیکتر میشم. بیصبرانههههههه منتظر اون لحظم عزیز دلم.

امروز ایشالا میرم آز مرحله دوم غربالگری که امیدوارم همه چی خوب باشه. هفته بعد هم نوبت دکتر دارم و احتمالا سونوی سلامت که دیگه جنسیت کوچولوی قشنگمو قطعییییییییی میفهمیم و راحت میتونیم برات خرید کنیم. عروسک نازم نمیدونی از موقعی که  اومدی تو دل مامانی چه برکتی با خودت آوردی فدات بشم. واقعا که میگن بچه روزیشو با خودش میاره درسته. این جیگر ما که از اولش با خودش خیرو برکت آورده.

خیلی از اوقات تصورت میکنم و تو ذهنم تو آغوشت میگیرمو محکمممممم فشارت میدم و غرق بوسه ات میکنم. حتی از تصورش هم اشک تو چشمم جمع میشه. نمیدونم وقتی بیای بغلم چطوری این همه عشقو کنترل کنم نازنینم..بابایی هم هر شب باهات حرف میزنه و قربون صدقه ات میره فکر کنم دیگه کاملا میشناسیش الان قشنگم.

اگه خدا بخواد مامان و بابای مامانی تابستون واسه همیشه میان کرج و بهمون نزدیک میشن و دیگه از  دوری راحت میشیم به خصوص که قراه زحمت بزرگ کردن تو ملوسک رو بکشن. مطمئنم عاشقشون میشییییییییی. اسم ملوسک رو هم مامان مامانی روت گذاشته عزیز دلم. مامان بابای بابایی هم خیلی دوست دارن و دائم حالتو میپرسن و منتظرن نوه خوشگلشونو ببینن.میدونم وقتی بیای یه دنیا عشق و محبت با خودت میاری چون خودت ثمره عشقی و نفس ماییییییییییی..

خدا جونم خیلییییییی مواظب این نی نی نازنازی ما باششششششش که به تو سپردمش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)