عشق کوچولوی ما

نمایشگاه کتاب!!!

1393/2/20 11:38
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام خوشگل مامان...امیدوارم که خوبه خوب باشی و حسابی بزرگ شده باشی ملوسکمممممممممم. قربونت برم که اینقدر ماهییییییییی و مامانی رو اذیت نمیکنی فدات بشمممممم. اول بگم که هفته پیش با بابایی رفتیم و جواب آز غربالگریتو گرفتیم که خدارو شکر نتیجش خوب بود..هنوز فرصت نکردیم ببریم دکترم ببینه گلمممممم

دیروز صبح بابایی به خاطر کاری میخواست بره تهران. جمعه بود و منم خواب بود تا اینکه بیدار شدم و دیدم بابایی داره آماده میشه و بهم پیشنهاد داد اگه دوست داری توام بیا بریم و از اونجا هم میریم نمایشگاه کتاب و میگردیم..منم قبول کردم و خلاصه سریع حاضر شدم. کار بابایی خیلی زود تموم شد و رفتیم نمایشگاه کتاببببببب اونم فقط به عشق تو عزیز دلم که واست کتاب بگیریممممممممم. حدود یک ساعت فقط دنبال جای پارک میگشتیم و خلاصه با مصیبت ماشین رو پارک کردیم و رفتیم  داخللللللللل...

ولییییییییییییییییی از بس شلوغ بود و هوا گرمممممممممم که اصلااااااااا نمیشد تحمل کرددددددددددد به زور خودمون رو به غرفه کودک و نوجوان رسوندیم و دیدیم داخلش شلووووووووووغ و گرمممممممممممممم ادم خفه میشد. منم که نگران تو عروسکمون بودم اصلا نتونستم تحمل کنم و فقط چند تا کتاب شعر و داستان واست خریدیم که دست خالی برنگردیم.. بابایی که دید خیلی شلوغه و گرمه گفت دوست داری بریم منم قبول کردم و  برگشتیممممممممممم خسته باید بگم که خیلییییییییییییی جیگر بودی و اصلاااااااا اذیت نکردی قربونت برم نی نی خوش اخلاق خودممممممم.

میخواستم برات کتابای تقویت هوش و اینا بخرم که اصلا فرصت نشد بگردیم. عیب نداره واست میخریم عشق نازمممممممم.

امروز یکی یه دونه ی خوشگل ما 14 هفته و 4روزش شدهههههههه و داره هر روز بزرگتر میشهههههههه بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)