عشق کوچولوی ما

اولین روز مادرررررررر برای منننننننننننننننن

1393/1/31 9:46
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

ای بهتر از همه کلمات، ای خواستنی تر از عشق، دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پر مهرت را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر عزیزم...

 

امروز 31 فروردین 93 اولییییییییییین روز مادر برای منه عزیز دلممممممم...به لطف حضور تو عشق جدیدم امسال یه حس و حال دیگه ای دارمممممم و برای اولین باررررررر به عنوان مامان کوچولو بهم تبریک گفت بابایی...قربونت برم که این افتخار بزرگ مادر شدن رو مدیون تو هستم زندگی من..

 

خدای خوبم شکرتتتتتتتتتتت هزاران هزار بار شکررررررررررررر. همین که احساس مادر بودن رو دارم تجربه میکنم باید روزی هزار بار شکر کنم. از ته دلم آرزو میکنم این حس قشنگ و بی نظیر قسمت تماممممممم منتظرای عزیز بشه الهییییییییییییییییییی.

نی نی خوشگلم فدای تک تک سلولهات برم من، کاش بتونم یه مامان خوب و کامل برات باشم و توام عاشقاته دوسم داشته باشی عشق من همونطور که مامانم یه مامانه همه چی تموم بوده همیشه و هست..ایشالا سایه اشون همیشه بالای سر ما باشههههههههه.. همینطور بابای خوبم و مامان و بابای بابایی..آمیننننننننننننننننن

 

از صبح همش تو فکرتم و امیدوارم سال بعد روز مادر 3تایی جشن بگیریم و تو با خنده هات بهتریییییییین هدیه دنیا رو بهم بدی عزیز دلمممممممم و زندگی عاشقانه منو بابایی با وجود گرم و پر شور تو عاشقانه تر بشه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)