عشق کوچولوی ما

بی بی چک +

1393/1/17 11:07
نویسنده : مامانی
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلمممممممممم خوبی مامانی؟ امروز میخوام برات از روزی بگم که فهمیدم اومدی تو دلم عزیزمممممم

دو سه روزی بود که دردای خیلی شدیدی داشتم...صبح جمعه 92/12/9 ساعت 9 صبح بابایی رو بیدار کردم که بره بی بی چک بگیره...با خواب آلودگی و ترس و دلهره بی بی چک رو گذاشتم و همون ثانیه اول دو خط شددددددددد....دست و پاهام میلرزید و زود اومدم بیرون با گریه و شادی به بابایی گفتم + شدددددددددددددددددددد

بابایی هم از خوشحالی منو بغل کرد و با اشکای من اشک ریخت....زود آماده شدیم و رفتیم واسه آزمایش که چون جمعه بود با هزار مصیبت یه بیمارستان پیدا کردیم که قرار شد 2 ساعته جواب آز رو بده...بابایی منو گذاشت خونه و خودش رفت که جواب رو بگیره دل تو دلم نبود هر چند که یه جورایی از اومدنت مطمئن بودم ولی هنوز تو شوک بودم...بابایی زنگ زد که مامان کوچولوووووووووو آزتم مثبتههههههههه...

 

اینجوری بود که عشق دوست داشتنی ما با بتای 236.7 وارد زندگی ما شدددددددد....فداشششششش بشمممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)